Supporterklubben!

Nu har det varit väldigt stilje för supporterklubben. Den har inte kommit igång än, dels pga att vi inte varit tillräckligt många för att kunna starta den på riktigt! Men jag lovar den kommer komma igång, men hjälp behövs från fler som vill vara med!

Först och främst måste ju ett namn hittas på. Enligt min omröstning så leder ju Folkungalejonen, tätt följt av Orange County.
Och just Orange County är mitt favoritnamn det röstar jag för :)..

Nu är det ju match mot KB Karlskoga på Lördag och då ska vi fylla Folkungavallen! Ni har väl inte glömt min icke officiella matchaffsch, hehe...


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag gillade också Orange County. Har en kompis som bor i riktiga OC, så det kanske är därför :)



Går det att gå med i supporterklubben nu förresten? Jag tyckte jag såg nåt om det i senaste matchprogrammet, men det har gått i pappersåtervinningen tyvärr. Jag är såklart intresserad av att gå med.

2009-05-18 @ 22:22:34
Postat av: Bloggaren

Ja daniel det går tydligen att bli medlem redan nu. Jag vet inte vem som har skrivit in och skött det? Det är inte jag i alla fall. Så möjligtvis är det någon annan som tagit över styret?



***



Medlemsavgift: Enskild under 15 år: 50:- / över 15 år: 100:- / Familj: 150:-, alla avgifter avser en säsong.



Pengarna betalas in på bankgiro (387-0383), ange namn och adress.



***

2009-05-18 @ 22:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0