Röda Dagen

Som alla vet så är det ju röd dag idag, Kristi Himmelsfärds dagen och idag är man ledig, härligt.

Senare under dagen/kvällen kommer den massiva inför matchen artikeln! Har fått svar från KBs tränare Mark Selmer anågende den heta matchen på Lördag!

Toppmatch idag i Allsvenskan AIK - Elfsborg.

Det spelas också match i vår serie!

Melleruds IF - Norrby IF spelas idag klockan 15:00. Vi får se ifall Norrby förlorar poäng idag. Spännande!


Matchen har nu börjat och efter en kvart leder Norrby med 1-0.∞

Efter halvtimmen spelad leder nu Norrby med 2-0 och verkar gå mot en seger.

Halvtid nu och det känns som att Norrby plockar med sig alla tre pinnar hem till Borås. Vinner Norrby tar de över serieledningen. I alla fall tills på Lördag :). Men det återstår 45 min och allt kan fortfarande hända!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du på lördag "bloggarn"?

2009-05-21 @ 19:33:57
Postat av: Bloggaren

Anonym:

Skall försöka ta ledigt för jag jobbar till 16. Men förhoppnigsvis kommer jag, bara jag fr ledigt

2009-05-21 @ 23:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0