Mera fokus Corren!

Precis som överskriften lyder så vill jag ha ÄNNU MERA fokus av corren på stadens bäst Herrfotbollslag FK Linköping. Senaste matchen mot IK Gauthiod var det bara en liten artikel på webben, sen inget mer (jag har inte papperstidningen).

Måste fråga er läsare innan jag häver ur mig detta. I papperstidingen, står det då något inför matchen reportage?

Jnytt har bra koll på Tenhult. Borås Tidning bra koll på både Kinna och Annelund. Då ska man komma ihåg att dessa lag inte är de bästa inom tidningens räckvidd. Även NT och Folkbladet tycker jag har bättre koll på Norrköpingslagen.

Nej Corren, även ni har ett ansvar för att fotbollen skall skapa mer intresse i stan. Visst ni har bra koll på Åtvidaberg, men jag tror många även vill se ett bättre fokus på stadens herr lag. NWT har fin koll på både Degerfors och Carlstad United, de har i princip lika stor bevakning.

Bättre kan ni Corren :).

mera om     ...                

Som supporter blir man ju aldrig nöjd ;), tyvärr :)

Kommentarer
Postat av: Peter

Va??? Finns det supporters till det där fkl?

2009-05-21 @ 05:31:45
Postat av: Bloggaren

Det borde du väl förstå eftersom du är inne på denna supporterblogg till FKL. ;)

2009-05-21 @ 10:01:42
Postat av: Peter

Så det är alltså sant.....L. Det kunde jag aldrig tro.

2009-05-21 @ 10:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0