Ditten och datten.

Plitade ner några frågor, angående matchen mot KB, till deras tränare Mark Selmer. Fick svar nu, vill ni veta vad han sa? Då får ni vänta för inför matchen artikeln kommer inte riktigt än! :).

***

Hur många blir vi på matchen tror ni? Jag hoppas vi blir minst 500 pers. Ta med alla polare till matchen. Vill ni sjunga ställ er i klacken, eller vill ni bara sitta och njuta av matchen så tag de bekväma sittplatserna.

Klacken som sjunger på matcherna håller ju faktiskt SuperEttan klass må jag säga. Vore riktigt grymt ifall alla i klacken ville hjälpa till/bli medlemmar i den ännu inte nybildade supporterklubben! Få lag i div.2 och faktiskt i div.1 kan stoltsera med en grym hejaklack!

Om alla hjälps åt så kan vi färga "Sektion A" orange på matcherna. Vore jäkligt grymt!

***
En annan grej jag, och många fler funderat på, är det här med öl på matcherna. Har hört av många att det var helt ok att det med sig ett par kalla öl in på LFFs matcher förra året. Men i derbyt mot BK Kenty fick man inte ta med sig öl in.

I alla fall, hade folket som tagit med sig öl, svinat ner, blivit våldsamma eller på annat sett bettet sig illa så tycker jag att alkoholförbud skulle gälla. Men dessa supportrar har städat efter sig och verkligen inte på något sätt uppfört sig illa.
MEN är det förbjudet att medföra öl så kan man ju inte göra så mycket åt de.

På Allsvenska matcher är det inte tillåtet att till arenan medföra alkohol. Men gäller det i div.2? Eller är det FK Linköpings regler. Jag tror många vill ha svar på den frågan

***

Glöm inte att regga er och började diskutera FK Linköping på vår svenskafans sida! Klicka här

***

KANON MATCH MOT KANONERNA FRÅN KARLSKOGA PÅ LÖRDAG!






Kommentarer
Postat av: Falcon

Den frågan om alkohol under matcherna vet jag flera som vill ha svar på och jag kan informera er om att det inte är någon idé att maila Mats Johansson som är ordförande för han svarar inte på mail från sina supportrar,under all kritik att inte ha ett bra sammarbete och kunna besvara sina supportrars frågor.

Blir rent av förbannad och tycker det är förbannat dåligt och jag hoppas både att du läser det här Mats och tar till dig!

Vill inte på något sätt dra åt något annat håll än det FK Linköping vill men jag tycker att man kan ta sig tid att bemöta sina supportrar som kommer varje match och sjunger för FKL på ett bra sätt.

Jag kommer att maila hela styrelsen om det så behövs,får jag inget svar tvekar jag inte på att åka direkt till kansliet och hoppas att jag stöter på någon "ansvarig" och ta diskussionen direkt på plats för som jag tidigare skrev tycker jag det är illa att inte kunna bemöta sina supportrar på ett bra sätt,framförallt de som sjunger fram FK Linköping.

Jag tycker att de bör värna om sina trogna som kommer varje match för det är som bloggarn skrev rätt bra att ha en "hejarklack" i Div2.

Nej,skärpning nu "ansvariga" eller "ledningen" eller hur de nu vill benämnas.

2009-05-20 @ 21:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0