The end of the blogg, nästan

Okej, jag ger mig, jag lägger inte ner bloggen! :)


Kommentarer
Postat av: Nej nej

VA??? Du kan inte mena allvar? Varför?? Du gör ju ett KANONJOBB som följs av många många fotbollsvänner i Linköping o i hela vårt avlånga land! Keep up the good work, säsongen har ju inte ens börjat!

2009-03-12 @ 10:49:10
Postat av: Hmmmm

VARFÖR???????

2009-03-12 @ 10:59:15
Postat av: Surfaren!

Ja varför gör du det??? Har du fått påringning av styrelse/sektionsfolk från klubbar du skrivet om?

Skit i dem och fortsätt skriva...

2009-03-12 @ 11:04:20
Postat av: Jakob

Sluta inte skriva! Linköping behöver verkligen en blogg av det här slaget, för att höja intresset. Innan du började skriva hörde man i princip ingenting om vad som händer i fotbollsväg, du har gjort det hur bra som helst och det skulle vara mycket tråkigt om du slutade nu.



Keep up the good work!

2009-03-12 @ 11:14:51
Postat av: Bloggaren

Hej!



Oj vilket ramaskri det blev, hehe.



Surfaren:



Nej nej ingen styrelse i någon klubb har bett mig att sluta. Detta bloggande tar ju en jäkla tid, och ibland har man ju inte så mycket av just tid för att man skall fixa en läsvärd blogg..



Jag trodde inte det var såhär stor intresse! Sen har det dumpit ner lite mail med folk som har klagat, så då tappar man lite motivation att skriva.



Man ser ju alltid det negativa större än det positiva. ibland i alla fall :)



Men nu måste jag nog omvärdera mitt beslut.



mhhh, okej då jag fortsätter väll då !



2009-03-12 @ 11:22:03
Postat av: gorek

Kollar din blogg varje dag, jag tycker du gör

ett fantastiskt bra jobb fortsätt du fyller ett

tomrum i Linköping och det är bra att ha ett forum

som vi Linköpingsbor snabbt kan nå ut med budskap

om fotboll.

2009-03-12 @ 11:40:41
Postat av: Bloggaren

Sant Gorek.

Och det var ju det som var meningen med denna blogg, att skapa lite fotbollsfeber i Linköping.

2009-03-12 @ 11:46:35
Postat av: MP

Nä, sluta och ta över Svenska Fans istället. Eller kör bägge. Du har ju så mycket tid över menar jag ;) SF är väl tuffare än en blogg? De har ju hundratusentals besökare per dag. Vi kan samarbeta framöver på nåt sätt? Det skulle väl vara intressant? Vi är Derby som alla "hatar" och FKL är klubben som "ingen" känner till. Jo, jag menar allvar, LFF finns ju tack vare Derby och inte alla Derbyiter var emot alliansen. Glöm inte det...

Postat av: Bloggaren

hehe, ja varför inte. Visst kan vi väl sammarbeta, men var det inte derby som röstade nej till alliansen ;).. nej du har rätt det var ju inte alla derbytier som tackade nej, så ja visst kan vi väl sammarbeta på något sätt. Men hatar verkligen alla Derby?

2009-03-12 @ 11:58:20
Postat av: Sluta inte!

Uppskattar verkligen din blogg, jätte kul att det är någon som tar tag i det och skiver om Linköpingsfotbollen!



har förövrigt bloggen som startsida:)

2009-03-12 @ 14:33:41
Postat av: Johanna

Skööönt att se att du fortsätter. Denna div 2 serie verkade väldigt torr och tråkig innan din blogg. Man hade inte en susning om de andra lagen. Genom din sammanställning har du spridit kunskap som väckt intresse för samtliga lag i serien. Är Annelund så dåliga att de kommer sist och kommer Norrby att hålla undan i toppen. Skall bli spännande och se. Din ranking verkar välgrundad och du kommer nog bli förvånad över hur rätt du har när serien är slutspelad. Att sedan att man missar någon spelare i något lag eller att en prick i tabellen hamnar fel, so what.



Fortsätt ditt härliga arbete

2009-03-12 @ 22:26:22
Postat av: Surfaren!

Där sa du några sanna ord Johanna.



ps. vilken klubb följer du...

2009-03-13 @ 10:27:02
Postat av: Bloggaren

Tack för alla värmande kommentarer! Det gör det lättare och roligare att skriva! Tack Tack :) Det är ni som gör bloggen levande, utan er = ingenting, tomt!

2009-03-13 @ 20:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0