Stiltje

efter mycket jobbande så har jag haft svårt att uppdatera! Mina 5 frågor går dåligt då jag ej fått svar från några mer klubbar/tränare i lagen!

Imorgon natt stängs ju transferfönstret, då måste alla övergångar och kontrakt vara klara. Såg att Mildeaus skulle försöka lista ut vilka som skrivit på ! Lycka till och hoppas du publicerar dina svar i din blogg!

Som sagt så efterlyste jag souvenirer och fick som svar att det diskuteras om huruvida stort intresse det är för just souvenirer.

FK Linköpings arbetsmöte pågår ju för fullt nu, hoppas ny info läggs ut ikväll på hemsidan.

I alla fall, de souvenirer jag efterlyser, som jag skulle vilja ha är: Badhanduk, mugg/glas, piké tröja, mössa, keps och självklart HALSDUK! som enligt mig är ett måste!

Förresten, är det någon som blivit medlem ännu i FK Linköping och fått Färdbiljett ELIT?
Jag ska bli medlem så fort min lön kommit, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0