Silly Season

Martin Ekström - 19  - Back, Åtvidabergs FF
Den stenhårde backen Ekström är klar för FK Linköping. Han lånas ett år från ÅFF

Simon Ytterbom
-  19 - Mittfält, Valbo
Hoppas snart vara klar för klubben. Den vindsnabbe spelaren tror jag skulle passa bra som yttermittfältare.

Mats Haglund - 32 - Forward,
Bosman
Han är så gott som klar. Bara han får vara skadefri!

Oscar Pettersson - 19 - Forward, Sonstorps IK
Har spelat varenda träningsmatch. Tunnt i anfallet så Oscar behövs.  

Robin Bornehav -  18 - Back,
Åtvidabergs FF
Har lämnat ÅFF. Skriver snart på för FK Linköping

Michel Aldemir - 29 - Forward, Syrianska FC
Har lämnat Syrianska FC. Dock ej troligt att vi ser honom i FKL

Jonas Anger - Forward, FC Innerstan
Målade mot Vimmerby och Peter Crouch kopian spelar nog i FKL i vår

Linus Bergström - Forward, BK Kenty
Rutinerad anfallare som skulle höja anfallspelet i FKL. Hoppas han skriver på!

Patrik "Putte" Nilsson - Forward, BK Derby
Som jag tidigare skrivit tränar Putte med FKL. Målskytt av rang!

Josef Haddad - Forward, Syrianska IF
Trivs inte alls i Västerås utan vill hem. Haddad skriv på för FK Linköping och var med från början! Du är välkommen tillbaka!


Hela 7 forwards finns med i min Silly Season. Det kanske märks var FKL behöver förstärkning.

1-2, 0-0, 1-2, 1-0, 0-5, 0-1.. Är det min Lotto rad? Nej det är resultaten i träningsmatcherna! 3 mål framåt bara. Försvaret ser bra ut bortsett från 0-5 förlusten mot Karlslund. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0