Ryggraden börjar bli klar!

Martin Jönsson, Fredrik Nilsson och nu viktige målvakten Magnus Helin. Vad har de gemensamt?

Jo, alla har skrivit på för FK Linköping! Sen ska vi inte glömma bort betongbacken Martin Ekström som är klar på lån ifrån ÅFF.

Enligt Mildeaus så rykte MAIF i Helin. Tack och lov att det inte blev något med dem! Jag ser nog Motala AIF som FK Linköpings främste konkurrent om spelare! Vi kan inte hålla på och släppa våra bästa spelare till MAIF.

MAIF som redan plockat Haddad, Mariwan och nu kanske även Amel ifrån Kenty. Tre spelare som jag helst sett i FK Linköping!

Förresten, Michel Aldemir är klar för Syrianska IF. Jajamensan han blir Josef Haddads ersättare!

Tänkte avsluta med en startelva jag gärna skulle se i premiären mot Nässjö FF!

                                                         Magnus Helin

Markus Johansson - Martin Ekström - Naris Radetinac - Tobias Jacobsson

Robin Bornehav - Martin Jönsson - Gustav Claesson - Fredrik Nilsson

 Mats Haglund (om han är skadefri) - Linus Bergström


******************************************

Tänkte ju köra ett INFÖR MATCHEN inlägg innan matchen mot Rynninge imorgon, men tyvärr har jag icke fått något svar om varken startelva eller trupp. Så tyvärr :)....

Jag kan tyvärr inte närvara på matchen imorgon mot Rynninge klockan 12 på Ryds Konstgräs eftersom jobbet kallar! trist men sant!

Ni som kollar får gärna slänga in en kommentar och berätta hur matchen gick!

FORZA FKL!

Kommentarer
Postat av: Coach

Kolla din mail.

2009-03-27 @ 21:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0