Nya rykten om följetången Aldemir.

Nya rykten om Aldemir har dykt upp. Rykten som drar honom låååångt ifrån FK Linköping! På Syrianska FCs svenskafans sida skriver signaturen "Simon Issa" följande:


"Flera gånger har det frågats om Aldemir här i forumet ...

Under träningsmatchen mot Valsta träffade jag honom, så vi pratade lite och min fråga blev tillslut om han skulle skriva på?

Hans svar blev kortfattat: "Bara detaljer återstår".

Frågan är bara hur klubben tänker, hur många anfallare ska vi ha kvar?"


Stämmer det som Simon says så kan vi ju glömma Aldemir. Jag har iofs tvivlat på att vi ska få se Aldemir i den orangea FKL tröjan och detta rykte spär ju bara på mina farhågor. Dock är ju ett rykte alltid ett rykte, det ska man icke glömma!

Annars tror jag inte vi sörja FÖR mycket. Men Aldemir hade, enligt min åsikt, varit en bra värvning, som sagt FKL lirar ju bara i lilla div.2.


*********************

Förresten, någon som har koll på när LFF har årsmöte?

Förövrigt, vad tycker ni om min kartläggning? Är den bra? Eller fattas det något? Skriv så fixar jag det! :)

Kommentarer
Postat av: Bertil

Mycket läsvärd kartläggning av div.2 lagen

fortsätt så här!

FORZA FKL & BLOGGAREN!

2009-03-02 @ 22:41:47
Postat av: Kongo

Måste säga att det du har gjort håller hög klass. Du hjälper verkligen till med att öka intresset för denna serien. Spelare och supporters från min förening har börjat att följa din blogg varje dag...

2009-03-03 @ 09:14:25
Postat av: Lennart

Som jag sagt tidigare, suverän blogg som är kul att följa.

2009-03-03 @ 09:21:22
Postat av: Bloggaren

TAckar för all feedback. Då är ni nöjda och det var inget som fattades?



KONGO:

I vilket lag spelar du?

2009-03-03 @ 10:55:50
Postat av: Kongo

Jag spelar inte längre. Jag är fotbollsansvarig för IK Gauthiod.

2009-03-03 @ 12:46:15
Postat av: Nytt rykte

Knappast att SIFK vill ha honom, men ändå ett rykte..

http://braxingen.se/2009/march/michel-aldemir-till-syrianska-if.HTML

2009-03-04 @ 15:07:47
Postat av: Bloggaren

Jag säger som du ett rykte är alltid roligare än inget rykte alls :)

2009-03-04 @ 15:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0