Inför Karslund - LFF/FKL

Imorgon spelar vi träningsmatch mot div.1 laget Karlsund. Ett Karslund som krossade BK Kenty med 4-0.

Matchen börjar 12:00! Det här blir en riktigt värdemätare.

I Karslund finns den förre Örebro anfallaren Stellan Carlsson, med allsvensk rutin

Här är laget tills imorgon!

Magnus Helin

Oskar Lagerberg -  Markus Johansson - Gordan Ilic - Kalle Mårtensson
 
Robin Bornehav - Gustav Claesson - Martin Jönsson - Simon Ytterbom
 
Jonas Anger -  Linus Bergström

Ersättare:

George Kojadinovic
Robin Mattsson
Younis Quaderi
Badou N´diaye - årspremiär!


Härligt att Gustav Claesson är tillbaka! Oskar Lageberg får fortsatt förtroende som högerback. Tyckte han gjorde en bra insats där mot Vimmerby.

Härligt att Linus Bergström från Kenty spelar match!!

Tänkte tippa resultatet imorgon.. Vi säger väl 2-1 till Karlslund

Kommentarer
Postat av: rykte

Aldemir på väg t Syrianska IF Vås!

2009-03-13 @ 21:03:23
Postat av: scout

tror mer det kan vara Jonas Anger? för mig Andersson är CM

2009-03-13 @ 21:10:49
Postat av: Daniel

Tror Karlslund blir för svåra. Det är ett rätt skönt lag, faktiskt - på väg att ta över som nr 2 i Örebro... En annan grej, skulle det vara för mycket besvär att skriva ut efternamnen på linköpingsspelarna i alla fall ett tag till? Har inte riktigt lärt mig alla än ... :-)

2009-03-13 @ 21:22:10
URL: http://www.sictransit.se
Postat av: Anonym

Ja de har du så rätt i scout! Såklart det är jonas anger han glämde jag bort :)..



Daniel:



Ja, troligtvis blir de mycket mycket svåra, självfallet skriver jag efternamnen!

2009-03-13 @ 21:24:13
Postat av: Macke

Att Limpan spelar match med LFF borde väl betyda att något kan vara på gång där?! Om inte förstår jag inte varför Kenty låter Limpan spela träningsmatch med LFF...

2009-03-14 @ 01:49:36
Postat av: MB

Vad jag har hört från insatta är att Limpan med 99% säkerhet spelar i FKL nästa säsong. Beredd att tro på det om han nu ska spela träningsmatch

2009-03-14 @ 11:17:05
Postat av: Bloggaren

Ja det borde betyda att han snart är klar för FKL! Hoppas på JOnas Rydwik också. Ny spelare i FKLs träning. Patrik Karlsson

2009-03-14 @ 16:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0