Äntligen svar

Efter att jag efterlyst datum på LFFs årsmöte fick jag idag svar. För i dag skriver Peter Mildaeus på sin blogg att LFF kallat till årsmöte den 26/3, det är då medlemmarna ska rösta för namnbytet till FK Linköping. Och då ska även skulderna vara betalda.

Egentligen behöver jag inte skriva mer för det blir mer som en kopia av Mildeaus blogg, klicka på länken och läs hans inlägg.

Han släpper ett nytt rykte till FKL, den 32 årige mittfältaren Jonas Andersson, moderklubb ÅFF. En spelare med elegant bollbehandling och fin högerfot enligt, BK Kentys hemsida.

Jag efterlyser ändå förstärkningar på anfallspositionen där behövs det lite mer spets.

*************************'

Tenhults IF har gjort klart med J-Södras Joakim Ssempasa. Klubben hoppas också snart göra klart med en annan av J-Södraspelarna, Michel Kamhie.

Mmmm
bra förstärkningar det.

Är det iden 26/3 som eventuella nyförvärv presenteras fö FKL?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Utöver de två som du nämnt är flera som regelbundet tränar med Tenhult. Dels ytterligare en anfallare från J-Södra samt en mittfältare från Trollhättan. Den sist nämnde har en historia som utlandsproffs i England.



Nyförvärvet, Ytterbom från Valbo är han släkt med Gefle IF spelaren Daniel Ytterbom ?

2009-03-06 @ 21:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0