Smått och gott..

Tuff match imorgon för vårt kära FK Linköping. Det starka hemmalaget Myresjö är motståndare och jag tror det blir en mycket tuff match. Heja FKL!

***

FC Syrianska lirar toppmatch ikväll, om en haltvimme!, mot FC Norrköping. Tuff match väntar på Stångebro ikväll, missa inte den! Finns säkert fynd för FKL i FCN trupp, hoppas de skickat en spion dit ;).

Annars lirar Tenhult - Gauthiod ikväll, matchen sänds på Lgsports.se, ni som är intresserade kan ju kika.

***

Mildaeus ska avslöja en FKL värvning i morgondagens blaska. Jag är helt säker på att den värvningen kommer att vara Jonas Rydwik, han kommer att spela i FKL i höst det är jag säker på.

***

Östria Lambohov förlorade igår mot Skarphagen i Östgöta Cupen, ett mycket tråkigt resultat. Hoppas nu bara att FC Syrianska försvara alliansen cup framgångar!

***

Angående FKL nyförvärv, Jag söker en försvarare, mittfältare och en snabb forward till. Silly fönstret öppnar ju snart och det skall bli mycket spännande att se vad som presenteras.

Spelare det ryktats om är ju: Victor Gustavsson, Grebo , Mohammed Tadayon, IK Sleipner, Jonas Rydwik, Kenty och Josef Haddad, Motala. Det finns säkert andra spelare som FKL tittar närmare på.

***

Hur ska det bli med supporterklubben egentligen? Finns det intresse ???????

***

Just de FK Linköping på SvenskaFans söker krönikörer och skribenter! Hör av er om ni är sugna att bli en i gänget!!!

Kommentarer
Postat av: Xman

Nån som läst dagens blaska o vet vem Pepe/Corren avslöjat till FKL?!?

2009-06-18 @ 09:02:06
Postat av: Bloggaren

ja precis som jag visste så handlar det om Jonas Rydwik, men det är ju egentligen ingen nyhet direkt ;)

2009-06-18 @ 11:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0