Omgång 10

Onsdag

2009-06-17 19:00 Tenhults IF - IK Gauthiod
Tenhult har dalat i tabellen och känns inte alls lika vassa som man förvantade av dem i inledningen av säsongen. Är dock det enda laget som slagit Norrby iår. Gauthiod återfinns i mittens rike och är säkert nöjda med en pinne

Mitt tips: 1-1

Torsdag

2009-06-18 19:00 Nässjö FF - Norrby IF
Nässjö imponerar inte och har enbart gjort 5 mål i serien. Norrby vill ta tillbaka serieledningen och ska bara vinna denna match.

Mitt tips: 0-3

2009-06-18 19:00 Kinna IF - Melleruds IF 
Kinna imponerade i 0-0 matchen borta mot Norrby. Kinnas defensiv ser mycket stabil ut. Mellerud spelar visserligen bättre på bortaplan men jag har svårt att se MIF plocka med sig några poäng i denna match.

Mitt tips: 2-1
 
2009-06-18 19:00 Myresjö IF - FK Linköping 
Myresjö borta är en oerhört svårt nöt att knäcka för FKL. Tenhult har åkt på stryk och Norrby var sånär nära att få åka hem till Borås utan några poäng. Men med Jösse tillbaka nere på mittfältet och med Limpan och Hagge i form på topp så tror jag det blir vinst för FKL!

Mitt tips: 0-1
 
2009-06-18 19:00 Smedby AIS - BK Kenty 
Kenty kämpade till sig en poäng mot Tenhult, ska man nu orka kämpa till sig ännu en poäng eller kanske flera mot Nörrköpingslaget Smedby? Ja, det tror jag banne mig de gör.

Mitt tips: 1-1
 
2009-06-18 19:30 Annelunds IF - KB Karlskoga FF
Annelund ligger trea i tabellen och vill fortsätta att oroa Norrby och FKL. KB återfinns i mitten av tabellen. Annelund vinner!

Mitt tips: 4-2

Kommentarer
Postat av: Znipp Znapp Znuth*ra

Hoppas bara att klacken kommer nästa hemmamatch,tror det är både roligare och skönare för grabbarna att spela med lite pubikstöd än utan.

2009-06-17 @ 14:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0