Ingen match på Lördag och semester!

Nej, det blir ingen match för mig på Lördag. Jag jobbar som vanligt då och slutar som vanligt klockan fyra så jag missar matchen denna veckan också.

Sen kan jag passa på och meddela att jag från och med Lördag kommer att ta semester hela nästa veckan så då kommer denna blogg att ligga, så att säga offline!

Kan hända att jag, om jag har möjlighet, kan bidra med något inlägg.

Men från och med Lördag den 6/6 till Måndagen den 15/6 kommer denna blogg inte att uppdateras pga semester!

Hårda bud för alla som följer denna blogg :) hehe..

Och jag Lovar! Måndagen den 15e kommer en MASSIV uppdatering.

länkar att rekommendera i väntans tider.

Mildaeus blogg

FK Linköpings officiella


Och såklart FK Linköping på Svenskafans!


Vi syns den 15e! Hade Gött


FORZA FKL

Kommentarer
Postat av: Janne

Östria har kommit tillbaka efter en svacka. Vinst idag med 3-1 mot Hagapojkarna. Danell. Fassil och faris målskyttar.

2009-06-05 @ 21:49:58
Postat av: Kenty!!

Kenty 1-0 borta mot Annelund!!! Starkt jobbat! Äntligen medvind!

2009-06-05 @ 22:21:41
Postat av: nisse

kenty äger.

2009-06-06 @ 00:08:40
Postat av: dryga 2 timmar kvar...

NU KÖR VI FKL!!!!!!!

2009-06-06 @ 11:38:48
Postat av: Daniel

Seger! Läs om matchen på länken. Missa nu inte att FKL:s svenskafanssida är igång!

Postat av: 1897

*L, Imponerande vinst mot Mellerud. Hmmm. wow 2-1.

2009-06-06 @ 19:12:21
Postat av: sas

Jag tycker det är riktigt tråkigt att det står 2 poliser på arenan hela matchen. Det känns som en provokation från deras sida och ett jävla slöseri med skattepengar.Vad tror dom ska hända?I vårat intresse ligger ju att sköta oss så det inte blir problem för FKL. Det har vi även gjort under alla matcher det här året.Inga Bengaler,Inget kastande.Att folk skriker mer eller minre passande saker är knappast ett brott.Att en öl eller två smugglas in behöver knappast polis tillkallas för.Stämningen blir helt klart mer spänd och stämningen på läktaren påverkas hårt. Inte kul att polisen tror att man är huligan och våldsverkare samt psykopat bara för att man gillar fotboll och Linköping samt att uttrycka sig i högljudd stämma.Jag tycker det är riktigt jävla dåligt från Polisen sida.

2009-06-07 @ 11:10:00
Postat av: Bruce Wayne

Jag tror att polisen står där för att de är fotbollsintresserade, och vill kolla på fotboll på arbetstid. Och hittar då på "uppdraget" att bevaka de farliga huliganerna på läktaren, för att kunna se matchen.



Klassiskt polisjobb.

2009-06-07 @ 14:05:03
Postat av: jonathan

Haha lugn nu "SAS", skulle nog tro att "Bruce Wayne" har helt rätt i sin analys. rutinerade poliser som tar vara på tråkig arbetstid. =)

2009-06-08 @ 09:38:16
Postat av: CC

Gött, Myresjö knep 1p ifrån Norrby!

2009-06-09 @ 08:22:58
Postat av: Frank

Håller faktiskt också med Bruce där. Glassigare jobb än att vara polis på en fotbollsmatch kan man knappast ha. De gick dessutom i halvtid.



Bra volym på klacken stundtals vilket jag tycker är mycket roligt. Spelarna verkar också uppskatta stödet mycket!

2009-06-09 @ 13:00:35
Postat av: SAS

Polisen gick inte i halvtid utan de förflyttade sig enbart till läktaren och personligen så tycker jag vi som klack gör årets sämsta match.För mycket folk som var där av fel anledning.Personligen tycker jag det var för mycket fokus på hat/hån vilket inte är något som gör att jag längtar till vallen mer.

2009-06-09 @ 20:28:53
Postat av: Norrby tappa mot Kinna...

FKL mot div1 !

Faaan va göttt!! Nu får FKLS ledning se till o förstärka upp truppen med Rydwik och 2-3klasspelare till för en tuff höst mot divI! Detta ska man ta tillvara på. Go Westerbergs boyz!!!

2009-06-11 @ 21:15:49
Postat av: 1897

Föreningen Kommuner Landsting, fkl

2009-06-13 @ 06:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0