Back on track!

Tillbaka efter en veckas semester och oj oj oj vad det har stormat!

Jag kan läsa i Corren, ttela.se och på Melleruds hemsida att Melleruds IF blivit utsatt för en rasistisk publik på Folkungavallen i förra Lördagens match.

Eftersom jag inte var där så vet jag ju inte vad som egentligen hände, men att skrika rasistiska ord från läktaren är ju inte acceptabelt. Vi får se vart detta leder. Skulle vara intressant att verkligen få veta vad som hände? tråkigt att FKL redan får sådana negativa rubriker.

I alla fall, just nu vill i alla fall jag bara glömma detta och blicka framåt! För sjutton, vi leder ju serien efter 9 omgångar och Kenty ligger på kvalstrecket. För närvarande är tabellen en mycket trevlig läsning.

***

4-1 mot Smedby smakar mumma! Limpan hattrick hjälte, nu har han kommit igång efter en lite trevande start.

Jösse nere på innermitt, äntligen Westerberg!

Anger går fortfarande skadad? Är det allvarligt?

***

Allinskollen, Seriekollen,
Transfer rykten/spekalutioner och lite annat smått och gått kommer att publiceras under dagen! Håll utkik!

Kommentarer
Postat av: CC

Kanon, som vi har väntat!!! Din blogg fyller ett behov helt klart!!

Nu hoppas vi med massas visa uppdateringar kring FKL gammalt som nytt o dess Allianslag...

2009-06-15 @ 16:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0