TACK!

Tack för alla trevliga kommentarer anågende denna blogg! Kul att folk uppskattar den! Det blir så mycket roligare att hålla på med bloggen då jag vet att folk återkommer och läser den.

Har fått frågan om jag vet något om spelartruppen. Tyvärr så vet jag ungefär lika mycket som ni själva. Fast det jag vet är väl att det förmodligen blir LFF truppen som blir FKL, kryddat med eventuella nyförvärv. Vilka som gått till och från LFF truppen iår har jag inge vidare koll på. Jag skall försöka göra en truppanalys av LFFs nuvarande trupp... Ni får gärna rätta mig om jag har fel i något.

Jag kommer även i framtiden, som jag utlovat, göra en serieanalys av div.2 mellersta götaland, serien där LFF/FKL kommer att lira i.  Kommer även köra en liten silly season update.

Håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0