Simon Ytterbom

Enligt Peter Mildeaus blogg så skall Valbos 19 åriga talang Simon Ytterbom vara aktuell för FK Linköping.

I en artikel i GD beskrivs han som följande:

"Simon är grymt snabb och springer ifrån dom allra flesta i den här serien och gör det dessutom med bollen vid fötterna"

Det låter ju väldigt lovande må jag säga :). Valbo slutade på 8:e plats i Divison 3 södra norrland, så i div.2 tror jag nog att han skall klara sig bra. Simon är dessutom mittfältare och där behöver ju FKL förstärka enligt mig!

Har haft fullt upp denna helg så inläggen har ju inte precis duggat tätt, ber om ursäkt för detta. Till veckan kommer uppdateringen vara bättre med inlägg varje dag!

I min blogg framöver kommer jag att bjuda på följande analyser.

Jag kommer att gå igenom alla lagen i våran div2 grupp och analysera alla lagen. Detta kommer göras denna vecka.


Håll utkik!


Kommentarer
Postat av: Innis

Behöver mittfältare? titta in de bästa i resp lag (inkl kenty östria) så vimlar de av mittfältare..

FW e de ont om dock.. enligt mig :)



keep it up

2009-01-25 @ 19:03:45
Postat av: Bloggaren

Hej tack för din kommentar och åsikt, det är de som gör denna blogg "levande".



Jo självklart är ju FW platsen där vi behöver förstärka som mest. Skulle sitta fint med antigen HAgge eller Aldemir, varför inte båda!



Men nu utgår jag ifrån att Kenty och Östria inte släpper sina spelare till FKL till denna säsong, för det var väl tänkt så?



Släpper de sina spelare så blir det ju såklart kanske lite förmånga MF. Hoppas du förstod vad jag menade



2009-01-25 @ 19:44:04
URL: http://fotbollsalliansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0