Statusen i FKL...


Vilka ska leda FKL?

Enligt corren så blir det den välbekante tränare Tomas Westerberg, med förflutet i Åtvidaberg, IFK Norrköping, Smedby och nu senast Söderköping  som kommer att leda FKL mot framgångar.

Han blir den förste tränaren i FKLs historia och till sin hjälp kommer han att ha Per Rondahl, LFFs tränare.

Dessa två herrar tror jag kommer att bli ett ypperligt tränarpar. Westerberg och Rondahl är  två mycket kompetenta tränare och jag tror inte FKL kunde fått ett bättre tränapar. Jag tror de kommer att komplettera varandra på ett mycket bra sätt.
BRA jobbat FKL.

Det kommer att hållas en presskonferens imorgon så då får vi mer info, återkommer om det imorgon.

*****


Det ryktas även om att en viss Tommy Wisell kan komma att hjälpa FKL att hitta spelare.

Att Tomas Westerberg nu ska bli tränare, gör bara att jag tror mer på att vi kommer få se Wisell i FKL.

Wisell och Westerberg har jobbat mycket ihop genom åren. Att just Westerberg blir tränare för FKL spär bara på mina förhoppningar om att Wisell kommer att bli en del av FKLs organisation. Men det återstår att se.

Vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0