Robin Bornehav

19 årige Robin Bornehav som försöker spela till sig ett A-lags kontrakt med Åtvidabergs FF, fick spela träningsmatchen mot Smedby. Och enligt ÅFFs fans gjorde han bra ifrån sig, så han glider längre och längre bort från FKL....

Kul för Robin, trist för FKL...

Får kass respons från läsarna, ska jag fortsätta skriva om träningsmatcherna våra motståndare i serien spelar? För jag verkar ha lite läsare iaf, det brukar landa på en 70 besökare per dag, mycket roligt att folk tycker denna simpla blogg är något att ha.

Kommentarer
Postat av: Lennart

Hejsan!

Absolut, jag gillar dina analyser och rapporter som känns både är sakliga och nyanserade, kör på, fler och fler läsare kommer snart upptäcka din sida.

2009-02-10 @ 22:53:30
Postat av: Bloggaren

Tack Lennart. Det värmde :)

2009-02-10 @ 22:57:03
Postat av: Jovisst!

Jag brukar va inne minst 1gg/dag på din blogg! Den är ju rätt ny så att du behöver marknadsföra den lite mer kanske. Men jag tycker du gör ett Kanonjobb hittills och bidrar till att höja tempraturen i fotbolls-Linköping!

2009-02-11 @ 09:23:14
Postat av: Kom igen!

Ta tag i att värva robin bornehav nu vi måste försöka!

2009-02-13 @ 20:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0