Ny info. Tack Lennart!

Har ny, eller ny och ny, bekräftad info man kanske mer kan kalla det? I alla fall, så fick jag en länk av Lennart. Föreningarna inom alliansen har lämnat ut information till sina medlemmar via sina respektive hemsidor. Här står allt medlemmarna behöver ha vetskap om när man ska rösta på respektive årsmöte.



Här hittar ni Nyhetsbrevet. Nu har vi äntligen fått reda på hur loggan kommer att se ut. Mycket snyggare än den vi först såg i corren i November, den var gräslig!


Implementeringen av FK Linköping påbörjas 2009 men 2010 är det år då "satsningen startar fullt ut. FK Linköping kommer att arbeta med sju fokusområden  Målet är att den interimistiska styrelsen så snart som möjligt ska ersättas av en professionellt bemannad styrelse och då kommer samverkansföreningarna att utgöra en referensgrupp av styrelsen i FKL.



De 7 fokusområdena

Ny arena också.... mhh spännande.. Arenan är skrämmande likt den som återfinnes i Södertälje.. Ni kommer väl ihåg vad jag skrev om den nya arenan? MMMM jag visste väl att jag hade rätt :).

Har inte tid att skriva mer nu, så håll tillgodo av informationen! ÄNTLIGEN får vi lite info.. Många har ju törstat efter det!

Imorgon är det finalspel i Soccer CUP 2009.. DÅ hoppas vi ju LFF/FKL höjer den första bucklan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0