Mats Haglund snart klar.

Enligt den mycket duktige fotbollsreporten, Peter Mildeaus, blogg så är Mats Haglund snart klar för FKL.  Samme skriver att Oscar Pettersson från Sonstorps IK är aktuell för FKL. Vad är det för spelare? Rätta mig om jag har fel men enligt svenskfotboll.se så hittar jag endast ett Klass 3B lag från Sonstorp IK. Hoppas Oscar har gått ur 3an nu iaf, hehe ;)..

Nej skämt å sido!

**********

Hörde en fågel kvittra igår på läktarplats att Wendel från FC Norrköping inte alls tränar med Motala AIF. Wendels agent vill att han ska träna där men Motala vill inte ha honom... SLÅ TILL FKL!

Hörde även att Robert Samo är aktuell för Motala AIF. Det gäller att man pratar tyst på läktaren ;)...

**********

Även jag vill hylla nummer 9 i BK Kenty, Aris Velizelos, vilken lirare och vilken inställning han hade i gårdagens cup. Bådar gott för Kentys, mphf eller FKLs framtid ;)...

Håller med Jösse och Hagge att Kenty borde släppa spelare redan iår till Alliansen. Hade nog blivit riktigt bra de... Vi får se de kanske ändrar sig?



Kommentarer
Postat av: Koll

Sonstorp vann division 5 östra förra året


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0