LFF/FKL startelva

Jag har fått följande info om startelvan som spelade matchen mot IK Sleipner.., Tack Per Rondahl

                                                     
                                                                                    Kalle Eriksson

                             Markus Johansson  Martin Ekström Naris Radetinac KalleMårtensson


                             Oskar Lagerberg Martin Jönsson Gustav Claesson Fredrik Nilsson


                                                          Oskar Pettersson Robin Mattsson


Ersättare:

Younis Quaderi

Simon Ytterbom

Mattias Eklöw

Gordan Ilic

Provspelade gjorde ju som bekant Martin Ekström ( ÅFF )och Oskar Pettersson ( Sonstorp )

**********************************

Efersom endast Ekström och Pettersson provspelade, så måste ju det innebära att Simon Ytterbom är klar? Isfåfall är han ju LFF/FKLs första nyförvärv.. Nja inte riktigt han provspelade han med..

Robin Mattsson som blev skyttekung i Soccer Cup fick lira från start. Han kommer nog kunna konkurerra om en plats i startelvan.

Skönt att den viktiga trion Martin Jönsson, Gustav Claesson och Fredrik Nilsson spelade. Men var är Magnus Helin?


Kommentarer
Postat av: John Doe

Helin var och kollade på Milano-derbyt

2009-02-16 @ 11:45:02
Postat av: Snurrig i huvudet.

Ser våran trupp ut på detta vis, så finns de inte mycket att vara glad över. Laget är ju mycket svagare än förra äret och bänken skrämmer ju inte direkt folk heller. Fiasko med ett ord, om jag ska vara ärlig.

2009-02-16 @ 12:26:34
Postat av: Bloggaren

Ja detta ser inte speciellt bra ut.. men jag tror att fler folk kommer att komma.. så ta d lugnt :).. menforwards måste vi ha in och backar.. mittfältet ser bra ut iaf :)

2009-02-16 @ 12:37:06
Postat av: Snurrig i huvudet.

Hela laget måste förstärkas, och då menar jag på alla lagdelar. Ser tunt ut, för lite kvalite i detta lag

2009-02-16 @ 13:32:13
Postat av: Backen

Vart var provspelande Samo? inte ens bänken?

2009-02-16 @ 15:22:42
Postat av: Bloggaren

Nej tydligen så var Samo inte med alls.. Men som jag har skrviti tidigare i min blogg så är han nog påväg till Motala AIF.. Jag kanske inte var så fel ute ändå? Hoppas jag har fel iaf....

2009-02-16 @ 15:35:54
Postat av: Bloggaren

Motala har ju redan gjort klart med Kentyiten

Mariwan Suleimani, Samo kanske också är på gång*?

2009-02-16 @ 15:42:44
Postat av: Macke

Oskar Lagerberg är så kass så man vill spy!

2009-02-16 @ 17:29:13
Postat av: Macke

Någon som vet om Henke Johansson ska fortsätta spela?! Hans betydelse för laget är enorm! Håller ihop hela försvaret själv...

2009-02-16 @ 17:33:08
Postat av: Snurrig i huvudet.

Tycker Kenty ser mycket vassare ut på alla håll och fronter. Vart ju så glad för LFF istället får jag gömma mig för denna pinsamma satsning. Mittfälltet ser starkt ut, bänken katastrof. Vi behöver mer tekniska spelare på mitten, spelare som kan bryta mönstret. En stor stark på topp (De går att prata med Tunnis, vi behöver inte en löper som Aldemir, så lägg ner pratade om fridrottaren.)Kenty kommer dra sig ur satsningen

2009-02-16 @ 18:31:02
Postat av: Bloggaren

¨mmmm vi får se hur det går men som sagt får man hoppas att Tunnis fortsätter.. Vi behöver bredd och är Aldemir inte för dyr så tycker jag FKL ska fixa an, om han vill komma vill säga.. Sen hoppas jag HAgge kommer. Bara han får vara skadefri så kommer han bli viktig.. vad har vi nu för anfallare egentligen? ... >HÅller med Kenty ser vassa ut och de imponerade på mig i Soccer Cup. Visst var det på inomhus och på liten plan men ändå, de såg spännande ut..

2009-02-16 @ 20:27:19
Postat av: Anonym

Var ligger nivån på denna blogg???

2009-02-17 @ 21:24:37
Postat av: Bloggaren

Nivån? ja vad menar du med nivån? Jag är en lekmannan bloggare. Jag skriver denna blogg enbart för att det är kul. Förhoppnigsvis tycker folk det kan vara småkul att läsa den.

2009-02-17 @ 22:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0