Back in Business och 0-0

Nu är jag tillbaka från ett lite längre uppehåll!! men mne så blir det ibland.

LFF/FKL mötte ju Värmbol i helgas och den matchen slutade 0-0.. mm. här kommer kommentaren från Värmbols officiella blogg http://vfc.blogg.se/.

"Kommentarer: tredje träningsmatchen. 0 - 0 slutresultat men med mersmak skulle jag vilja hävda. Vi hade fler avslut än Linköping och tre träffar i"trävirket" i andra samt ett par riktigt bra chanser. Linköping var ändå det bästa motståndet hittills och de spelade riktigt bra periodvis i första med mycket bollinnehav. VFC stod dock för de vassare chanserna.
En boll insläppt på tre träningsmatcher måste ändå visa på styrka i försvarsspelet samtidigt som vi måste sätta chanserna som skapas. Avslutsträning i veckan?"


Tack för infot VFC Bloggen! Jag var inte där så jag kan tyvärr inte uttala mig om matchen. Något jag kan uttala mig om är däremot startelvan som lirade matchen för LFF/FKL. Vill ni se? :).  Tack Per Rondhal än en gång!


Magnus H

Markus Johansson        Martin Ekström      Naris Radetinac     Kalle Mårtensson


Simon Ytterbom             Martin Jönsson      Gordan Ilic               Fredrik Nilsson 


                                       Oskar Pettersson         Robin Mattson 


Ers:

Badou N´diaye

Younis Quaderi

Mattias Eklöw

Noterbart är att Helin var tillbaka i målet och saknades gjorde Claesson och Tobbe Jacobson.Oskar Pettersson och Robin Mattson fick även i denna match starta som anfallare. Mats Haglund tränar för fullt även Bekim Fazilja och Tünkay Yüksel då och då. Bara 3 avbytare?



Läste i mitt kommentarfält att Robin Bornehav ratats av ÅFF och är påväg til FKL! Låter fint det, då kanske det inte är frågan om något lån.

Och angåen Mats Haglund? Vi kan nog med allra största säkerhet säga att han är klar för FK Linköping! Låter väl bra va? Ska göra en Silly Season uppföljning senare idag! Då kan ni läsa mer om nyförvärven. Gött i alla fall att vara tillbaka och blogga. Och det verkar som en del har saknat mig, hehe!.

Kommer mer inlägg under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0