Matchtröjor till SALU!

Nu finns det möjlighet att köpa FK Linköpings första historiska hemmamatchtröja!

Den kommer att bära färgen orange och kommer enbart att kosta 400 kr, vilket jag tycker är ett mycket bra pris!

Det finns 90 st i lager!

15 Small, 30 Medium , 30 Large och 15 XL...

Tröjorna kommer att finnas till hemmapremiären mot Annelunds IF!

Ska vi färga Folkungavallens läktare orange? 

Lämna intresse här eller på den officiella hemsidan! Matchtröjorna kan köpas på kontoret bakom Folkungavallens läktare, och det skall gå att köpa dem tidigast torsdagen den 23e April!

Var med och skriv historia och stötta vårt lag på vägen till serieseger!

FK Linköping behöver vårat stöd för att lyckas!


Kommentarer
Postat av: Macke

Inga halsdukar?

2009-04-15 @ 12:00:38
Postat av: Robin

Jag kommer tyvärr inte att kunna närvara på premiären eftersom jag bor i Stockholm för tillfället. Men jag kommer att skaffa mig både tröja och halsduk när de kommer. Hoppas att det är stora XL-tröjor, jag är 193 cm lång...

2009-04-15 @ 21:33:10
URL: http://linkopingsvisioner.blogspot.com
Postat av: Robin

Jag kommer tyvärr inte att kunna närvara på premiären eftersom jag bor i Stockholm för tillfället. Men jag kommer att skaffa mig både tröja och halsduk när de kommer. Hoppas att det är stora XL-tröjor, jag är 193 cm lång...

2009-04-15 @ 21:33:37
URL: http://linkopingsvisioner.blogspot.com
Postat av: Bloggaren

Halsdukar är på gång men de komemr tyvärr senare i sommar.



Härligt Robin ! Ja, jag tror att tröjorna skall vara i bra storlekar. hoppas de kommer att passa :)

2009-04-17 @ 07:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0