Matchtröjan

Ni kanske har funderat på att köpa den snygga matchtröjan till hemmapremiären mot Annelunds IF?

Så här ser den ut:



Snygg va? Se till att införskaffa en till hemma premiären så målar vi Folkungavallens läktare orange!

Den kostar 400 kr, rimligt och bra pris, och finns i storlekarna 

15S, 30M, 30L, 15XL.

Ni kan köpa den på FK Linköpings kontor, bakom Folkungavallens läktare, tidigast torsdagen den 23e April!

***

Till alla er som undrar över halsduken så designas den för tillfället. Och jag tror att den kommer att kunna köpas i mitten/slutet av sommaren. Alltså köpedatum är ej fastställt ännu men den är på G!

Kommentarer
Postat av: Falcon

Ser ju faktiskt otroligt bra ut,jag hörde även något om en halsduk,någon som vet om det finns bild på den och vad den kostar?



Tack för en bra blogg!

2009-04-17 @ 08:42:40
Postat av: Robin

Halsduken verkar behöva några månader på sig innan den är klar. LIte väl lång tid om du frågar mig. Det är Ariom (www.ariom.se) som designar den, men det finns inga bilder på någon design än. Synd.



Tycker nog att det skulla kunna gå snabbare att få fram en halsduk.



Det viktigaste är att man bästämmer sig för en gulorange färg&/ nyans som man sedan använder rakt igenom och som inte liknar någon annan lagfärg. Så den blir unik för oss. Den färger som finns på FKL märket med "glossiness" är snygg. en varm och intensiv orange åt det gula hållet.

2009-04-17 @ 12:42:14
URL: http://linkopingsvisioner.blogspot.com
Postat av: Falcon

Bara en liten tanke från min sida såhär på fredagskvällen,borde inte någon t ex bloggarn som vad jag har förstått är en person som för talan lite för oss supportrar(eller hur man ska utrycka det) få vara med och titta på halsduken innan den görs?,det är ju trots allt vi som ska köpa och bära den...jag tror säkert den blir skitsnygg men bara en tanke från min sida.Kan vara så att jag är alldeles för trött och bara yrar men ha lite överseénde ;)

2009-04-17 @ 23:35:59
Postat av: Bloggaren

Jag har fått ett löfte om att var med i beslutsprocessen för hur halsduken ska se ut. Så när fk linköping får förslaget på hur halsduken ska se ut ifrån Ariom, som designar den, så jag kan vara med och framföra våra/mina åsikter om den i beslutsprocesen. Låter det bra :)

2009-04-18 @ 18:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0