Limpan klar för FKL... och 7 andra! :)

Linus Bergström klar för FKL!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ett aprilskämt? Vad tror du? Kommentera gärna på min blogg =)

2009-04-01 @ 09:06:45
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: hmmm

Vilka är det andra 7:E då???

2009-04-01 @ 10:02:00
Postat av: scout

Martin Ekström på lån från åff

Robin Mattsson lån från fårösund

Jonas Anger-Fc innerstan

Mats Haglund-Åtvidaberg

Oscar Pettersson-Sonstorp

Linus Bergström-BK Kenty

Simon Ytterbom-Valbo



''Bekim kom tydligen inte överens med klubben om ett avtal och Robin hamnar möjligen i Derby'' säger Thomas Westerberg.. ur dagens corren



Synd att dessa två inte fick något kontrakt, skulle varit skoj o se dom lira på Folkungavallen.



Känns som Linus, Mats och Martin är 3 riktigt bra värvningar medans dom andra killarna känns mest för att fylla ut truppen..

fortfarande ser jag att det skulle behövas ytterligare en eller två backar i truppen men det är ju jag.. Forza FKL

2009-04-01 @ 14:39:00
Postat av: Macke

Att inte Bornehav och Bekim skrev på är tunga bakslag som jag ser det! På vänsterbacken finns Macke Johansson som har en riktigt bra vänster men tyckte jag såg grym potensial i Bornehav mot Rynninge. Överlägset bästa spelaren på planen enligt mig! Att Bekim inte skrev på är ännu värre, mittfältet ser riktigt klent ut o Bekim är en riktigt bra spelare när han är på humör och kan användas både på kanten o framåt!



Nu känns bara Limpan o Haglund som enda alternativ framåt som håller klass. Varken Anger eller Robin Mattsson håller division 2 klass som jag ser på saken....



Mittenplacering ska man nog vara mycket nöjda med, men vill det sig illa tror jag desvärre FKL blir indraget i bottenstriden. Att laget direkt skulle åka ur serien vore förödande för denna satsning...

2009-04-01 @ 15:36:38
Postat av: Yugo

Sjukt att Bornehav ska ner till fyran, som Macke skrev var han klart bästa spelaren på planen mot Rynninge och såg väldigt bra ut. Fotboll är en konstig sport ibland....

2009-04-01 @ 17:46:02
Postat av: Anonym

åt helvete med linus

2009-04-01 @ 18:01:19
Postat av: Zippy

Är det någon som har uppgifter på hur mycket inträdesavgiften ligger på denna säsong?Mvh

2009-04-02 @ 04:28:56
Postat av: MB

Anfallet är väl den delen i laget som ser svagast ut. "Knutte" lär väl försig vara tillbaka, och jag tycker han var riktigt bra innan han blev skadad. Känns ändå som laget håller på att utforma sig rätt bra. Sen finns det ju ett nytt transferfönster i sommar!

2009-04-03 @ 09:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0