FK Linköping på FotbollsKanalen

Såhär står det på Fotbollskanalen.se...

"Hammarby söker samarbete med nystartade division 2-klubben FK Linköping.


- Har vi till exempel hittat en spelare i Östergötland som inte vill flytta från närområdet kan vi få honom att spela i Linköping så vi kan följa honom på nära håll, säger Hammarbys fotbollschef Lasse Eriksson.


- Ett annat syfte är att placera spelare som vi redan har i vår organisation och som behöver mer matcher, säger Lasse Eriksson som också nämner sponsorbiten som en viktig del i samarbetet.


Allianssatsningen FK Linköping övertog nyligen Linköpings FF plats i division 2."


Detta samarbete tror jag både vi i FKL och Hammarby kommer att vinna mycket på i längden!


Kommentarer
Postat av: Robin

Såg att du har blivit länkad från den officiella hemsidan. Kul! Det vore ju ännu bättre om du fick en blogg på den officiella hemsidan istället. ;)



Jäkligt kul att läsa dina inlägg. Du skapar intresse för satsningen! Keep on going!

2009-04-08 @ 00:30:58
URL: http://linkopingsvisioner.blogspot.com
Postat av: Bloggaren

Ja, det var riktigt kul att jag blev länkad ifrån FKLs sida. Ja, vem vet vad som händer i framtiden ;)..



Måste säga att din blogg är jäkligt intressant den också. Du startade mitt intresse för att utveckla Linköping. Och jag följer nu "bygget" av det nya linköping varje dag!

2009-04-08 @ 09:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0